Dunk, dunk, dunk...

Åh, herre jisses... trodde inte man kunde bli sån här vid den ålder jag uppnåt. Men jag säger det igen, herre jisses!
Jag är totalt förälskad. Har precis sett filmen Twilight och hjärtat pumpar och blodet rusar fortfarande. Väntar otåligt på uppföljaren.

Känner mig vansinnigt barnslig, som en tonåring. 
Kanske har jag blivit lite påverkad av att jag igår satt och lyssnade på en hel massa 80-tals musik. 
Tankarna vandrade tillbaks till när jag var ung. Musik kan ha en otrolig effekt på en. 
Min sinnesstämning är lite lätt låg. Min ungdom är sedan lång tid förbi, och den kommer aldrig mer igen. 

Ljuva, ljuva 80-tal! :)

Men Spotify tar mig tillbaks för stunden. En liten verklighetsflykt lite så där då och då. 
Tack bror för att du bjöd in mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0