Det bidde en.....

... tavla. 

Men vi hittade en soffa, som vi förmodligen åker och köper imorgon. Den fanns/finns på Chilli. 
Och oj, vad massa annat jag fann som jag skulle vilja ta med mig hem, och kanske kommer göra?
Snygga kuddar, vaser, ljusstakar m.m. Suck, gör mig rik! 

S fick sig också en ny matta. Bilbanemattan han haft i sitt rum sedan flera år börjar kännas lite... tja.. bebis, typ. 

Han hade haft skoj på kalaset och har suttit och moffat i sig godispåsen han fick med sig hem. 
Och vilket fint hus familjen bor i. FYRA våningar och jätteläckert, mysigt, modernt, allt i ett. Vill ha!
Gör mig rik... igen! :)

Ett glas rödvin och finalen av körslaget är det som händer nu. För mig kvittar det vem som vinner, jag bara gillar att lyssna till musiken. Jo, jag KAN lyssna på annat än synth och industrial.  

Förresten,  4,5 månad kvar till Depeche Mode i Milano!! Herre jisses så jag längtar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0