Är jag, har jag, tror jag? Alltså en lista!

En lista som jag snodde från???? Fan, jag kommer inte ihåg. Senil. 

Men iaf: 

1. Är du nöjd med namnet dina föräldrar gav dig?
Ehm, njaaae, känns tråkigt och extremt vanligt, iaf på 70-talet :)

2. Vilka sorters djur har avsiktligt bitit dig?
Kattskrälle, chinchilla och degu. Människan är väl också ett sorts djur, så ja, en eller två sådana också. 

3. Vilken tecknad/animerad Disneyfilm är din absoluta favorit?
Jag är en sucker för Disney och har därmed supersvårt att välja. Har ärligt talat ingen aning. 

4. Har du något mål som du vill uppnå just nu?
Jag blir helt mållös av frågan.

5. Är du allergisk mot något?
Liiiiite mot pälsdjur, samt nickel. Det får vara äkta vara!

6. Väljer du att köpa ekologisk mat istället för "vanlig" när det finns alternativ?
Tyvärr sällan, det är ju så nedrans dyrt. 

7. Vilken hushållsyssla skjuter du upp så länge som möjligt?
Får man räkna dit matlagning? :) Annars fönstertvätt.

8. Vilken sport/idrott har du hållt på med som längst?
Fotboll och handboll, ungefär lika länge. 

9. Tror du att pengar kan köpa lycka?
Mja, men jag är rätt säker på att jag skulle vara lyckligare, eller nä, att livet skulle vara lite lättare om jag hade mer pengar. 

10. Står du helst framför eller bakom kameran?
Ingen tvekan där, BAKOM!!!

11. Sjunger du i duschen?
Jag sjunger överallt.

12. Tar du några vitaminer/kosttillskott?
Näe

13. Vilken sorts frukt åt du senast?
Kiwi

14. Har du gjort något du ångrar den senaste månaden?
Spelat bort lite pengar. 

15. Vilken hårfärg föredrar du på det motsatta könet?
Mörkt

16. Hur spenderas födelsedagen allra bäst?
Inte alls? Det räcker med år nu. 

17. Brukar du handla på kredit?
Nej, det hör inte till vanligheterna.

18. Har du någon gång handlat på Gekås i Ullared?
EN gång!

19. Vad tänker du göra nu när frågorna är slut?
Se klart Körslaget och krama om S. 


Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0