Snö!

Nu, två månader för sent, har snön anlänt i Göteborg. Det är vackert, så vackert!
Jag och sambon kom nyss in efter att ha tagit en nattlig åktur i en pulkabacke. 
Så himla rooooligt. Något som inte är så skoj, det är att dra upp snowracern mellan varje åk. 
Pust... (nänä, jag är inte ett dugg otränad... hm... )
Tokvarm och helt skakig i benen ligger jag nu i soffan igen och inser att snöandet, det verkar ha övergått till något mer regnliknande. 
Man får vara glad för det lilla man får här nere, men aldrig glädjas för länge. 

Hoppas det kommer mer snö och fler minusgrader så jag kan gå ut och åka med S när han kommer till veckan igen. 
Det var längesen jag fick leka i snön med honom. 







Sova? Kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0