Idag small det!

Vi har köpt ny soffa. Äntligen!

Nästan en sån här, på ett ungefär, men lite mer en hörnsoffa med schäslong:


Imorgon ska vi hämta den. Åh, så fint det ska bli här hemma. Nu måste vi "bara" hitta ett nytt snyggt rumsbord och ny matta. 
11000 gick kalaset på, + att jag fann snygga kuddar att lägga i soffan också. 

Ska strax lägga ut annons på soffan vi nu har stående här. Hoppas verkligen vi kan bli av med den fort, har inte direkt någonstans att förvara den. 

Men, om vi blir med ny lägenhet snart kanske den skulle passa bra i S rum. Hm... 
Nåja, jag tror inte vi får den, det var över 1000 familjer som var intresserade. 

Har varit med S på hans fotbollsträning under eftermiddagen. Eller fotboll, vet inte riktigt vad dom där grabbarna håller på med. Än så länge är det mest på lek, iaf för barnen. :) Tränarna försöker och försöker att få pli på dem, men det är som att knotten går på uppåt tjack. Jag förundras över ledarnas tålamod, verkligen!

Ångesten inför måndagen är här så nu ska jag försöka förtränga den och leka med mina kära här hemma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0