Julen är slut

Som ni märker så avgav jag inget nyårslöfte om att blogga mer i alla fall! :)
Jag förstår inte de som orkar hålla på kontinuerligt, men det är väl så som jag sagt , att jag faktiskt inte har så mycket intressant att bubbla ur mig.

Inte idag heller....
Kanske sen ikväll, senare i helgen?

Min son har "försvunnit" efter nästan en hel veckas magsjuka. Det går enkelt att räkna hans revben, man ser ryggraden sticka ut som på Gollum och benen är som knotor. Om det gick skulle jag gärna ge honom något överflödigt kilo från min kropp.

Han är inte längre kär heller! Han som haft tjej sedan 2-års åldern har nu börjat bli ego vid 5,5 år.
"Man behöver inte vara kär i någon mamma. Man KAN vara kär i sig själv". Ehm, okej. :)



Lunchen börjar ta slut, måste hinna få något i magen.
Lovar höra av mig oftare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0