Semestern över - ångesten träder in

Igår var sista semesterdagen, nu är det vanlig helg.
Måste säga att vi valde perfekta veckor att vara lediga, alla tre har varit riktigt ljuvliga!
Första två uppe i norr där vi umgåtts med min släkt och gamla vänner, solen sken nästan dagligen och med egen beach är det helt underbart. Till och med jag har badat med min blekfeta kropp och fått mig färg.

För första gången bilade vi genom Sverige, undrar om det även blev den sista? :)
Sonen har varit oooootroooligt duktig och inte tjatat något alls i baksätet. Tack bärbara DVD-spelaren! ;)

Hemma i södern igen så har vi mest varit ute i hettan om dagarna och på uteservering kvällstid.
Orka laga mat hemma i tokvarma lyan när man kan ha det gott på restauranger.

Usch, jag vill inte att det ska bli måndag och jobb igen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0