Segt

En riktigt slapp sista ledig dag innan ett nytt arbetsår tar vid.
Jag verkar också ha dragit på mig en förkylning och den har gjort mig extra loj.
Hade tänkt ha stora röjardagen hemma, blev bara disk- och dammsugning i all hast.

Sen har jag legat på soffan med datorn på magen, läst bloggar och kollat roliga klipp.
Nu har jag anmält mig till en pokerturnering, frirulle, kan inte trycka in en massa pengar nu när hjärnan inte vill vara med.

Sambon har blivit betuttad i spelet Gudfadern på PS2 och sitter med det i timtal. :)

Tittade igenom våra semesterbilder idag, fick mig att sakna S något otroligt. Två veckor till utan honom ska jag stå ut. Hjälp.... :(

På tisdag ska mitt hår kapas! Herre min skapare så skönt. Vet dock inte exakt hur jag vill ha det än.
Just, det ska jag surfa nu.... frisyrer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0